مجموعه دولت خواهان حضور حداكثری مردم در انتخابات است
نوشته شده توسط : abbuse

عبدالرضا شیخ الاسلامی كه برای شركت در نهمین اجلاس وزیران تعاون كشورهای آسیا و اقیانوسیه به بانكوك پایتخت تایلند سفر كرده است، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: انتخابات همواره در كشور و برای مردم و مسوولان دارای اهمیت بوده است.

وی تصریح كرد: افتخار جمهوری اسلامی ایران این است كه امور خود را با اتكا به مردم پیش برده و مردم همواره در صحنه های سیاسی و اجتماعی نظیر انتخابات مشاركت جدی داشته اند.

شیخ الاسلامی تاكید كرد: انتخابات از عرصه های سرنوشت ساز است كه از سوی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همواره به عنوان یك حق و تكلیف از آن نام برده شده است. مردم در انتخابات مجلس افراد اصلح و شایسته را انتخاب می كنند تا مجلسی رشید، فهیم، با تجربه، پیگر امور مردم و انقلابی تشكیل شود.

وزیر تعاون،كار و رفاه اجتماعی در ادامه با تاكید براینكه خانه ملت باید محل حضور نمایندگان مومن و دردآشنا باشد،گفت:اگرچه من سخنگوی دولت نیستم اما معتقدم كه خواست مجموعه دولت حضور حداكثری مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به تعامل و همكاری مجلس و دولت، گفت: باب همكاری و تعامل مثبت با مجلس همیشه باز است و تلاش می شود تا حداكثر تعامل برقرار شود.

شیخ الاسلامی در ادامه با اشاره به غرض ورزی های دشمنان انقلاب و ملت ایران در آستانه هر انتخاباتی در كشور و لزوم شناسایی اینگونه اقدامات، گفت:دشمنان انقلاب اسلامی از كینه توزی و عداوت بازننشسته اند و در آستانه انتخابات تحركات آنها شدت می گیرد.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی ترس از حضور مردم را عامل اصلی تشدید دشمنی ها دانست و گفت:دشمنان از انتخابات كه نمایش حضور مردم و وفاداری آنها به جمهوری اسلامی است، می ترسند. حضور گسترده مردم در انتخابات صلابت نظام را به رخ آنان می كشد و برای آنان سخت است كه حضور مردم را بپذیرند لذا تلاش می كنند تا القاء یاس و ناامیدی در بین مردم داشته باشند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: